mig     och mitt liv

Alla inlägg den 11 december 2010

Av Dalicei - 11 december 2010 20:47

Japp, busar med Idde och lyssnar på Från och med du. Kul i kul. Fast det har ju hela den här dagen varit. Bråkade med Pinglan på morronen så hon följde med mum till jobbet. Så var ensamm hemma. Lugnt och skönt . Provade lite olika "nya" kläder. Och städade -.- så klart. Men jag har faktiskt bara gått runt(och fixat saker) i huset och lekt Blair. Kulkul, vettni! ;)

Och ikäll visar ju Tv4 Sex and the City så självklart sitter jag bänkad vid 21.35.  Blair är för tillfället också en av mina idoler just nu. Dom andra är(håll i er nu) Katy Perry, Mum, lite lite Alexandra Nilsson och gossip girl-tjejen

Nej, ska läsa lite VD nu. Nämde jag att jag har fått låna de två första delarna på engelska av en av mina superduper fröknar? Det fick jag :)

  Jag fattar inte vad det är med vårt svenska vatten*suck* det bara INTE gillar mitt hår. Har alltid vart så.(Och det klagar jag på när det är vinter? ehh)


Puss!


/Dalicei

Av Dalicei - 11 december 2010 11:21

//Igår vann JAY!! Min älsklig!!//

Förlåt att jag inte bloggat på ett tag,men första dagen jag inte bloggade var det för att jag inte hade nåt att berätta om. ANdra dagen för att jag inte hann,jag somnnade. Samma sak med tredje dagen.

Igår fyllde min söta söta vän MY 12år. Och självklart följde jag med henne hem och firade henne. Tyvärr kunde jag inte sova över eller stanna över hela kvällen. Men jaja.

Idag är dad&lill bror& minsta lill sis på innebandy turnering. Kommer väl hem vid fem nånting.

Imorrn ska jag på julkonsert med faster för att komma i lite mer "julstämmning". Kommer nog bli toppen! :D

 

Pussi puss!

 

/Dalicei

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards