mig     och mitt liv

Direktlänk till inlägg 15 december 2010

Bildbrist & ny attetyd

Av Dalicei - 15 december 2010 18:49

Vadå "dom"? Blir jag anurlunda när jag är med "dom"?  Och jag blir inte anurlunda när jag är med "random" då? vafan...

blogga inte igår,  va upptagen,sry. Har börjat med min "nonchalanta" attetyd i skolan oxå. Mår,tro det eller ej, bättre då. Mer som "Hemma". Mycket  cittat idag,förlåt mig, snälla?

Ur min dagbok:

Igår var mycket bättre än i dagen innan. Det går inte att beskriva. Jag vet inte vad som händer, har inte koll på nåt. Och blir så arg på mig själv. Jag borde inte bry mig. Gråta och komma över det. Inte gå och hälta i en halv vecka!

Men grejen är att jag kan inte gråta. Det är som om jag har förbrukar alla mina tårar. Istället är jag helt kall. Tom. Känner inget. Bryr mig inte om något. Pratar knappt med nån. Vill bara vara för mig själv. När jag gick hem med min lil sis i vagnen kände jag nåt. Jag kände glädje. Glädje över att skolan var över för idag, inga fler blickar eller nåt och bry sig om. Bara hem. Hem. Sluta "spela". Det ända jag tänkte på igår var hur glad jag var över att livskunskapen hade gått bort, så jag slapp frågan:

"Hur tycker du det har varit den här veckan?"


/Dalicei


Ps. Mkt text,sry men jag har bildbrist Ds.


Pss. Jag pratade med Isak (b) men sa bara lite,lite,lite. Ds.

 
 
Ingen bild

jennifer

16 december 2010 21:02

du vet att jag alltid fins för dig, och du och jag kanske kan prata på lunchen imorgon?

 
Ingen bild

My.o-h your bff 4ever

17 december 2010 22:28

Ida Ida snälla jag tycker att du är världens snällaste person så om du är sur elr så bli inte sur på mig jag vet att du inte är det för du är min bästa vän så jag finns alltid här för dig om det är något

Dalicei

19 december 2010 15:12

jag vet,sötnos

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dalicei - 10 augusti 2011 13:57


Tja!   Ibland saknar jag den här bloggen. Men mycket sällan. För det är mycket enklare att dela saker och blogga på blogger. Men aja... Har ni gjort idag då?   puss!   ...

.

Av Dalicei - 9 maj 2011 14:40

Min nya blogg finns på blogger och heter:   www.alicelever.blogspot.com     ps.men kom ihåg att den bloggen inte är för er,utan bara för mig själv. ds. ...

Av Dalicei - 22 april 2011 15:45

Okej,ny ska jag bekänna en sak. Jag har en ny blogg. Inte på bloggplatsen och inte på devote. Eller blogg.se. Den är inte klar än så ni får inte veta vad den heter. Ni kanske får reda på det nån gång. Men med den här bloggen är det så många måsten ...

Av Dalicei - 20 april 2011 18:32

Va med Em&Jenni idag. Kul som alltid :)   Om ni visste vad jag gjorde nu.Goodbye,suckers! ;D ...

Av Dalicei - 17 april 2011 11:23

Haha, igår var jag på bio med Saga och vi såg,aa det kan ni nog gissa, men det var iaf skit bra! :D Lite läskig,kul och spännande hoppas otroligt mycket att det kommer en fortsättning :)  Sätta precis på Spotify,och blev sur pga alla ändringar dom ...

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards