mig     och mitt liv

Alla inlägg under december 2010

Av Dalicei - 2 december 2010 18:20

Idag har jag vart hemma från skolan. IGEN. Börjar tröttna på det. Det är inte likt mig att inte komma. Även fast jag (som nu) är sjuk.

Har bara tagit det lungt idag. BARA ett utbrott. MENmen...

Sitter med lil sis nu, hon väntar på internet. Så jag ska skynda mig.

Håller på att skrivas önskelista till  Herr Tomten. Så här långt finns maskara,kläder,böcker och cdskivor med. KOMENTERA OM JAG GLÖMMT NÅGOT SOM JAG SKA HA MED?! SNÄLLA!

 nu gick hon. Hon tröttnade väl på att vänta, eller nåt i den stilen.

Klara,gumman, har du tagit bort din blogg?!

 

 

Pussi puss

 

/Dalicei

Av Dalicei - 1 december 2010 16:22

Guud! Ni vet inte hur länge jag har väntat på den här dagen. 1:a December. År 2010. Idag fick jag öppna årets första chockladkalererlucka, ta bort pappret på årets första pressent från pressentkalendern. Jul. Så underbart.  

 

Om ni inte redna märkt det har jag inte bloggar på typ...3 dagar? Vilket är en EVIGHET. Nån som vet vad jag har gjort under den tiden? I måndags till exempel, då gick jag till skolan. Men gick hem igen efter 1 timme och en kvart. Stämplad med förskyldning.

I tisdags så såg jag på nya och frächa avsnitt från GG. Vi har fått låna en box med massa filmer/serier av en god vän. Så då såg jag hur Blair fixa så att Chucks filckvän drog, och hur hon blev hans istället. Med andra ord hennes födelsedag. Nice,vettni!

Idag har jag sett Kärlek på menyn. Trodde den skulle vara bättre. Fast den var okej. Och sen slappnade jag av med 27 dresses. Bara ÄLSKAR DEN FILMEN.

jag TROR  jag kommer till skolan imorrn. HOPPAS DET IAF. Men livet är konstigt...

Pussi puss!

 

 

/Dalicei

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards