mig     och mitt liv

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Dalicei - 22 januari 2011 20:40

Kan man bli kär i en som är typ 30år äldre?

Jag  vet att det är typ "vanligt" i Hollywood men är det okej om det händer här,nu? Mycket svår fråga...

 

Idag var hela familjen på fika hos en av mammas och pappas vänner. Det var rätt kul, eftersom att vi är som en stor "famlij". Jag har känt allihop sen dagen jag föddes så dom personerna står även mig nära.  Vi åt lite fika,busade med barnen,snacka lite franska, och drack varmt och mysigt te.

 

Jaja, jag hoppas att ni alla tittade på den fina videon om jag länkade den? <3

 

Skriver inget med ikväll så det är det närmaste GODNATT   som ni kommer från mig.

 

 /DALICEI

Av Dalicei - 22 januari 2011 11:36

Hej!

 

Idag är jag på toppen humör! :) kan vara för att vädret är så jäkla fint idag!!!!Egentligen vet jag inte varför jag skriver just nu. Har inget viktigt att säga. Eller jo! Det har jag visst. Jag har funderat på att stänga ner bloggen. Och sen starta en ny. Med bara berättelser. Där jag gör varje dag till en saga. Eller? Iaf...Dåjag inte tänkt berätta för NÅGON  vad min blogg heter. Så att ingen i klassen,eller någon annan som jag känner hittar den! :D

 

Här kommer en toppn bra video från Green Day:

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards