mig     och mitt liv

Direktlänk till inlägg 27 januari 2011

Lite allt möjligt

Av Dalicei - 27 januari 2011 21:55

Har inte bloggat på två/tre dar,men det är för jag har fokuserat på att på att göra allt bra igen. allt är nästan helt bra mellan oss nu, och det är skönt. Eller, det är iaf så JAG  känner det. Jag kan ju självklart  inte uttala mig i ur ni tycker!

 

Imorrn är det "prov" i franska och tror jag kan det nu. [bon vakans] är svårast att komma ihåg. Men dem andra kan jag ju sen innan. Hoppas innerligt att det ska gå vägen!

 

Imorrn är det även IUP(induviduellutvecklingsplan)-möte. Ska dessutom ta med pappa för första gången. Och då måste det naturligtvis  vara den gången som jag är minst nöjd med mina resultat. Skulle vilja haft bättre på So:n(jävla kungar) och mera "når målen väl". Iaf så många som jag brukar ha. jaja, vi får se ur det blir.

 

Idrott med vollyboll imorrn också. Vollyboll är en sport som jag verkligen skulle vlija kunna eftersom vi ofta har "vollyboll-partyn" på Arkö, så det skulle va kul. Men det är också den sport som (förutom fotboll) jag är smäst i -.- *suck* Ibland(alltid) har jag otur.

 

Imorrn kommer jag också berätta mina planer för helgen. Kommer nämligen inte sitta still en minut(bokstavligen) den här helgen. Och så har mamma bokat in en skidsemester! Och jag som inte kan ett skvatt om skidor! Tyckte jag var duktig som provade på skridskor det här året,ju. Menmen,får väl passa Idde då.

 

Igår var jag TW(orkar inte berätta vad det är,ni som vet ni vet,ni andra...ja, ni vet inte helt enkelt)-party. Och det var skitkul! fick massa bra tips, och tjejen som höll i de,Sussie, var fantastisk! Provade ett av hennes tips idag och mina muffins gick superduper fort! och snygg-goda blev dem oxå! *stolt som en stork*

 

Aja,nu måste jag nog stänga ner datan. Ska bara kolla lite bloggar.

 

 

Puss så länge!

 

                                Dalicei

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dalicei - 10 augusti 2011 13:57


Tja!   Ibland saknar jag den här bloggen. Men mycket sällan. För det är mycket enklare att dela saker och blogga på blogger. Men aja... Har ni gjort idag då?   puss!   ...

.

Av Dalicei - 9 maj 2011 14:40

Min nya blogg finns på blogger och heter:   www.alicelever.blogspot.com     ps.men kom ihåg att den bloggen inte är för er,utan bara för mig själv. ds. ...

Av Dalicei - 22 april 2011 15:45

Okej,ny ska jag bekänna en sak. Jag har en ny blogg. Inte på bloggplatsen och inte på devote. Eller blogg.se. Den är inte klar än så ni får inte veta vad den heter. Ni kanske får reda på det nån gång. Men med den här bloggen är det så många måsten ...

Av Dalicei - 20 april 2011 18:32

Va med Em&Jenni idag. Kul som alltid :)   Om ni visste vad jag gjorde nu.Goodbye,suckers! ;D ...

Av Dalicei - 17 april 2011 11:23

Haha, igår var jag på bio med Saga och vi såg,aa det kan ni nog gissa, men det var iaf skit bra! :D Lite läskig,kul och spännande hoppas otroligt mycket att det kommer en fortsättning :)  Sätta precis på Spotify,och blev sur pga alla ändringar dom ...

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards