mig     och mitt liv

Alla inlägg under januari 2011

Av Dalicei - 21 januari 2011 18:20

Är för att jag är FEG,TRÖTT, och helt enkelt inte orkar. That´s it.

 

Idag har varit ett toppen dag! Typ. Kom lite försent till franskan,gjorde en grej(ajabaja på oss!) men annars här det varit just great :D

 

Sen såg jag komentaren på DET JÄTTE LÅNGA INLÄGGET, och utan att nämna några namn(fast jag tror jag vet vem det var) så besvarade jag frågan om man "läste under raderna". Och annars står det med svart text högst upp på det här inlägget.

 

Vi ska en "VINTERDAG" med högstadiet. I början av februari. Jag vill inte.

Fick  FRIDA idag,superglad! :D

 

Skriver mer sen!

 

/DALICEI

Av Dalicei - 20 januari 2011 20:23

Nej, nu ska jag städa mitt rum(ser ju för tusan ut som en svinstia!) och öva lite på franska-glosorna innnan jag kryper till sängs med senaste boken. Levande död i Dallad,andra boken i True Blood. Ville ha den på engelska men hittade den inte :(

            /Dalicei

 

 

Slänger in en bild på snygg-snyggingen Alexander Rydbak.

Som (om ni inte visste) är aktuell i Let´s dance. Och självklart sitter jag bänkad varje fredag. Hjälp! Det är ju imorgon! :o

iaf... Här kommer han. Min favo-norrman:

Av Dalicei - 20 januari 2011 18:21

...Och jag kommer inte göra det heller   

 

Igår skulle jag sms:a en "kompis" för att få reda på om alla rykten är sanna. Men så kom jag på! JAG HAR JU FAN RADERAT HANS NUMMER! Okej, jag gjorde det för en bra grej, men ändå lixom-.-

 

Just nu är min värld VÄLDIGT kompilicerad. SUPERKUL! eller inte*Host* Jag har valt bort några,men då har jag ju oxå valt bort en av mina bästa vänner. Jag vill ha killen tillbaka! HAHA! Jag låter despirat!! Det är jag inte, jag tycker bara det är kul att forumlera mig så man kan misstolka allt   

 

Jag vill ha KUL ingen. Inte på det sättet som jag har kul nu. Det är super,jag klagar inte! Det är bara inte samma "bekräftelse" som förut. Jag vill vara vän med er, men (djupt andetag) har kommer alla anledningar till att det inte går:

  • Ni snackar skit om mig.
  • Ni tycker inte om mig.
  • Ni slösar -.-(knäpp anledning)
  • Ni försämrade mina betyg(!)
  • Andra hatar mig då.
  • Jag får för mycket uppmärksamhet.
  • Jag kan inte tänka.
  • Jag kan inte lite på er.

Men jag VILL att det ska funka. MEn vi har alla odds emot oss. Ledsen...

 

 

Och nu till en annan sak jag tänkt på. NiVetVem(My,du vet) kanske är rätt ok ändå. Jag har inte tittat åt NiVetVem´s håll på flera veckor,men ändå fortsätter NiVEtVem att ta kontakt med mig. Fast våra "STUNDER" som vi brukade ha på telefon och på vissa kvällar är HELT borta. Varför jag skriver det här,så att alla kan se? Jo, NiVetVem knappt vet hur man använder en dator! Visst kan väl nån skvallra lite,men jag tror knappast att NiVetVem är så pass modig att ViVetVem kommer fram till mig och slänger en komentar om mitt inlägg på bloggen. Nej...

 

My O-H<3Saga<3Jennifer<3Emelie<3Julia<3Ida<3Emelie<3

Vendela<3Maja<3Ylva<3Vendela<3Linnéa<3Isak<3Jonathan<3

Ivar<3Vidar<3Emma<3 Ni är alla personer som jag VET inte hatar mig så pass mycket att ni skulle skada mig hårt. För ni är snälla personer,som inte alltid får det ni förskänar<3

(mycket hjärtan,men vafan...)

 

Långt inlägg. Men det är väldigt mycket av det som har funnits i mitt huvud det senaste taget. Vet inte om ni förstår. Men försök,och komentara om jag tänkt fel!

 

 

/DALICEI

 

Ps. Min data kommer nog krascha snart för inget funkar och jag har inge minne, så därför blir det inga bilder. Men ska jobba på det! Ds.

Av Dalicei - 18 januari 2011 16:33

 

Jag hatar TISDAGAR. Punkt slut. Det säger allt om hur dagen har varit. My blev ledsen,My blev glad. Spring hit och spring dit. Kompisar, inte kompisar. Vill ha, men måste avstå.

 

Dagens fråga:

Finns det något DÅLIGT  med vampyrer?

Ni får frågan efter som att jag inte kan hitta något fel med vampyrer,mörkret jägare,spöken,häxor och sånt.Men jag har väl läst för mycket thiller/kärleksböcker om dom.

 

Nya frisyren

 

/Dalicei  

Av Dalicei - 17 januari 2011 16:48

...Så har jag inte laddat upp några bilder på ett tag, och kommer inte kunna göra det förän jag har fattat hur jag ska göra med nya kameran.

 

Blir kort,kort idag, men det är för att dyngnet bara har 24 timmar. Vilket är väldigt tragiskt.

 

DALICEI

Av Dalicei - 16 januari 2011 14:36

"Jag vet att ni sa att ni inte skulle bli kära i en typ som han. Jag trodde er nästan. Men ni måste ha ljugit för mig, för varför skulle ni annars göra en sådan sak? Jag bryr mig inte om honom längre,men ni trodde att jag gjorde de. Och det är det som gör mest ont. Jag trodde att det vi hade var vänskap"

 

Något har hänt,men ni kommer inte att få reda på det för än det är försent...

 

Skolan är inte det den brukar vara. Jag är inte den jag brukar vara.

Saknar tiden då det var vi tre,Saga,Ida,My.

Jag vill inte prata med någon. Ingen. Jag vill inte lite på någon.

Jag är en smitare. Istället för att säga det jag vill, undviker jag dom. Fast det hjälper att jag vet att det är fler som gör det.

Jag saknar...

 

 

Läs boken Natten begär av Sherrilyn Kenyon.

 

 

/Dalicei

Av Dalicei - 10 januari 2011 15:14

Är det bara jag som INTE  längtar till att skolan börjar? Längtar ju redan till sportlovet(typ 7 veckor kvar!) och sommarlovet,och höstlovet o.s.v

 

Hatar att gå upp TIDIGT och sen va i skolan och sen gå och lägga sig TIDIGT.

/DALICEI

Av Dalicei - 9 januari 2011 15:31

Hej!

 

Idag fyller min UBERBÄSTA  gudmor år. Fast det är ju bara en siffra :) var där tidigare idag=MUMS!

 

Nu har jag styrt min kamera(och mig själv^^) hem till Christine(beutifalnightmare.bloggplatsen.se)

 

FunderAR  på om jag ska (döda hennes capslock-knapp för att jag kommer åt den hela tiden, nej skojja) om jag orkar blogga  när jag kommer hem.

 

 

PUSS!    DALICEI!!

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards