mig     och mitt liv

Alla inlägg under januari 2011

Av Dalicei - 6 januari 2011 16:40

Är det bara jag eller är hela världen som en stor  SNÖGROTTA ?!

 

Idag hade jag tänkt att bara se på film med lillsyrran och chilla, men vid typ halv tre fick jag ett sms, och nu, sitter jag hos Em&Jenny :)

 

Jag funderar på nytt tema, tröttnar så fort *himmlar med ögonen*

 

Ses sen!

 

 

/Dalicei

Av Dalicei - 4 januari 2011 20:05

Jag har inte berättat att jag har klippt av håret! Det får ni se någon annan gång...

Av Dalicei - 4 januari 2011 19:48

Nytt jävla år!!! Så himmla KUL!  Jag tänker göra det här åter till det COOLASTE  året någonsin. That´s it.

 

Gjorde ni på nyår?

 

Själv tog jag chill. Yes,man, thats min melodi. CHILL 

 

Ska börja använda min sysis så NI  ska få se bilder.

 

Är det bara jag som är ett Twilight-freak och glor på senaste en hel DAG? 

 

BOKTIPS:

  • Nick & Norahs oändliga låtlisat-Rachel Cohn & David Levithan(!)
  • Vreden & Återkomsten-L.J SMith
  • Uppvaknadet & Kampen-L.J SMith

The awakening & The struggle-L.J Smith

MUSIKTIPS:

  • S&M-Rihanna
  • Lilla Lady-Daniel Adams-Ray
  • Raise your glass-Pink
  • Who says-John Mayer

Är det bara jag eller är hela världen MKT tyngre just nu? Vill bara krypa ner under täket(med en bok) och stanna där...

(Fast lyckades att ta mig till badhuset idag. Och va med Em igår, och gå till skridskoplanen dagen innan det och så vidare...)

Puss

 

 

/Dalicei

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards