mig     och mitt liv

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Dalicei - 1 februari 2011 13:43

För det är så jag känner nu. Jag gör dumma saker, men ändå får jag ut något gott ut av det.

Nån som såg på Klass 9a igår?

Idag är jag sjuk. Eller iaf så säger man så när man är hemma från skolan där jag bor. Det spelar ingen roll om man spyr,skolkar eller har brutit foten. Är man hemma från skolan är man sjuk. Okej, nu gör jag inget av alternativen, fast är väldigt tveksam till det första. Var spyfärdig i gårkväll och i morse så det finns inte på skala. Nu har jag ätit lite, och vart ute i fem minuter så nu mår lite bättre.

Nån som såg på Famlijen Anurlunda igår?

Killen som bara sssshhhisshsss,wwwwwwoooooo! och  hhhhhiiiii! Trodde jag skulle av skratt i soffan!

Imorse vaknade jag skit tidigt med ont i magen, så kolla lite på repriser. Dom kallar oss artister med Salem Al Fakir var faktiskt skitbra. Gillar honom starkt asså.

 

Nej, nu ska jag nog ta och duscha, kanske blir så frisk att jag kan se klassen imorrn ;)

 

/Dalicei

 

 

Ps.Tack! Beutifailnightmare.bloggplatsen.se för att du tar mina franska böcker! Tack C! Ds.

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards