mig     och mitt liv

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Dalicei - 20 februari 2011 11:35

Idag är det söndag(om du mot all förmodan missat det).Och igår var det lööördag, och vilka såg på mellon??? I did,i did, i diiiid! Och underbara Eric Saade(han som sa de han var det,haha) Gick vidare. Han hade faktiskt en av dom bästa låtarna i år. Så himmla fukking  BRA!

 

Igår var jag på kalas hos morbror/gudfar och en liten sväng till badhuset. Träffa Julia o Josse.

 

Och idg(trumvirvel) så lyckades jag komma på hur jag ska få mina dumma bilder bort från ib och in i bloggen! :D har försökt sen i julas och nu ängtligen funkade det.

 

Puss! hörs senare!

 

 

                   /Dalicei

  

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards