mig     och mitt liv

Alla inlägg under februari 2011

Av Dalicei - 15 februari 2011 17:55

Damn, han är så HET. Sjukt het.

Ville bara tips om honom. www.UlrikMunther.com

 

/Dalicei  

...

Av Dalicei - 15 februari 2011 16:29

Hej allihopa!

Vi håller på med brev-växling i skolan och jag skulle vilja skicka med en fin bild. Grejen är bara att min kamera strular när den kommer i kontakt med en dator, och senste bilden jag har på mig är från i julas. Och då hade jag ju inte ens klippt mig än. Såå... Det jag nu undrar är om nån av er är foto intresserade och skulle vilja ställa upp som fotograf, och (om inte fotografen vill) en som är smink intresserad, som då skulle ställa upp som sminkös.

Nån som vill?<3

 

Annars har jag inte så mycket mer att tillägga förutom att jag inte har bestämmt om jag ska gå på scouterna idag p.g.a att vi ska vara ute och åka pulka.mmm

är det bara jag som älskar den här bilden?

 

 

/Dalicei

 

Av Dalicei - 14 februari 2011 18:27

Kommer ihåg när jag som liten frågade mum eller dad om nåt, och dom ibland sa senare. Då frågade jag alltid direkt " När Är Senare?" Och gissa vad svaret var? "Senare" Inte för att det betyder något, kom bara att tänka på det...

 

//Dina ögon är livsfarliga. Så fort jag ser in i dom kan jag inte säga hur jag egentligen känner. Hur det egentligen är. Jag hatar din underbara ögon//

 

//Som nyss blivit bedragen, och som tänkte på laget.
För jag tänkte på jag-et, och jag såg alla tecken.
Men jag ville va bättre, men då blev allting sämre.
Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid.
Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig//

Detta är världens bästa författare som någonsin vandrat på våran jord. Hon lyssnar till namnet Meg Cabot och skriver böckerna som ger mitt liv mening. Läs hennes böcker, ni kommer älska dom.
/Dalicei
Av Dalicei - 14 februari 2011 16:31

Det här är en dag jag har längtat så mycket till. Inte för att jag vet varför. Kanske för att jag får pengar idag,vem vet?

GLAD ALLA HJÄRTANS DAG!

Nej, nu ska jag och mum se på True blood(så Alla-hjärtans-dag-igt)

Skriver senare.

 // För att du aldrig fanns där för mig, när jag ALLTID var där för dig. Gubben i lådan-låten passar mig perfekt just nu//

 

 

 

/Dalicei

Av Dalicei - 13 februari 2011 12:06

Asså, guud. Jag hatar när jag inte gör nåt. Som nu. Då blir jag bara ännu latare och ännu mindre, och det hela slutar med att jag sommnar i sängen med en bok i handen och när jag vakna vet jag inte vart i boken jag är. Och för att till lägga så HATAR  jag söndagar. Usch. Idag är en usel,usel, usel dag.

 

Vet inte varför jag skriver just nu. Är väl bara rädd för verkligenheten. Försök inte förstå -.- jag älskar den smileysen -.- tihi.

Kära dagbok...

 

 

/Dalicei

Av Dalicei - 12 februari 2011 11:33

Så heter Lady  Gaga´s nya låt. superbra är den så lyssna.

 

Är små "sjuk" idag. Magont. Usch. Men börjar  bli bättre nu. ska hoppa in i duchen och ta hand om mig själv ett tag.

Men nu måste jag komma på vad det var för viktigt sim jag skulle göra i helgen? Kan verkligen inte komma på vad det var. mmm...

Iaf, så får vi se hur det blir med uppdateringen.

/Dalicei

Av Dalicei - 11 februari 2011 16:38

Har precis sett klart på Titanic. Guuuud, är det bara jag som tjuter som en barnunge på slutet? Jag brukar nästan aldrig gråta till filmer. Men den här gången är jag helt förstörd. Guuud, i love you, Jack.

Nej, nu ska jag gå tillbaka till morotskaks-bakning och tacosen.

 

 

/Dalicei

Av Dalicei - 9 februari 2011 16:42

Hejsan!

 

Jennifer efter mig. Ända så långt så att vi till slut hamnade på mitt rum och läste KP tsm. Som vi alltid har gjort.

Men nu har vi hammnat(nästan två timmar senare) vid B I B B L A N S D A T O R E R.

 

Just nu känns allt bra. Fast har mycket att  göra, eftersom att jag har hängt med J idag. Läs hennes blogg på www.Rydhan.bloggplatsen.se

 

/Dalicei

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards