mig     och mitt liv

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Dalicei - 21 mars 2011 20:14

Den här veckan kommer  bli lite udda. Så här kommer den se ut:

Måndag: Va med Emelie,plugga,städa, fixa.

Tisdag:Franska,Idrott,Piano,Kolla på cykel,scouter,House,plugga.

Onsdag:Plugga,fixa,städa.

Torsdag:Brorsan blir 9!!! Kalas m.m Städa.

Fredag:Brorsans kalas,Klara&Matildas fest, VD, städa,fixa.

Lördag:Brosans kalas 2,fixa.

Söndag: V I L A+fixa,städa.


Som ni ser kommer bloggningen bli lidande :/ Sen ska jag fixa med mina bilder som jag tar. Regigera(?) och sånt. Sen så är det mkt med Familjen nu.

Har det bäst!

/Dalicei

Av Dalicei - 21 mars 2011 19:14

Hej.

Hallå.

Tjena.

Sitter i min ensamhet och dampar på kameran. Va med Em(emeeliee.bloggplatsen.se) idag. Vi gick på "foto-promenad" och snacka om viktigta och oviktiga saker. För er som inte känner henne kan jag berätta att hon är nog det närmasta man kan komma i att tänka som jag. Är så skönt med en som fattar vad man menar.

Sen är jag också helt jävla död. Har märkt att jag är nära på att sommna när klockan närmar sig sex. Sen så är jag hur jävla pigg som helst vid elva -.-

I helgen var jag på Natur historiska Riksmuseét i Sthlm :) Underbara stad <3 HAde  super trevligt :)

Är det nån som behöver extrahjälp på nåt sätt? jag letar extra-knäck...

           /Dalicei


Ps. inga bilder för ib kronglar som vanlig :( Ds.

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards