mig     och mitt liv

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Dalicei - 29 mars 2011 16:55

Aah. Tillbaka bakom dataskärmen.Ljudet av tagenter som åker upp och ner när jag trycker på dom. Ja, nu va det ett tag sen jag blogga(okej,tre dar,men come on! de e lång tid för mig) Ville bara säga att blogga är min just nu stora passion(stav?) i livet.

Har vart sjuk ett tag nu(två dar) men börjar nu må bättre, så förhoppnings vis så kommer jag till school imorrn.(ingen kan ju lixom dissa maria,eller hur?^^ ;)) iaf...Nu måste jag fokusera(vilket jag inte är så bra på) prov i no(ett ämne jag är helt borta i,så tack gode Ulle att man får ha en fusklapp!)

Nej,allvarligt,nu måååste jag gååå...veeerkligeen... ingen bild idag...Ni vill inte se hur jag ser idag. -.-

/Dalicei


Ps. Jag är så förväntansfull inför att se hur Christines nya hår ser ut! :D Ds.

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards