mig     och mitt liv

Alla inlägg under mars 2011

Av Dalicei - 13 mars 2011 18:34

Japp! Nu är jag här igen! Visst är det g8?!

Helgen har varit SUPER! :D Kunde lätt ha sovit ett natt till! Menmen, allt har ju sitt slut. Får väl se alla nån annan gång :/ FAst jag ett stort minus med helgen har varit att jag låter som en kråka. kraaaakrraa! nej, men jag låter helt muppat, om jag är så här imorrn också så kommer hela klassen skratta åt mig :(

Nu ska jag snart fika :D det är så himmla tur att jag har en lillasyster :)

Jag var Lindsey och Göran Hägglund på Varluv :P

Puss på er nu, lägger upp bilderna imorrn när jag har skickat lite bilder med My(long story) för nu ska jag bråka lite till med mamma och pappa om att jag ska få ha mina nya skor imorrn.


Puss! :*


/Dalicei

Av Dalicei - 11 mars 2011 21:27

Jajamänsan, imorrn bär det av! Bort på hajk/kurs eller kalla det va fan du vill, men kul ska bli :D Längtar så otroligt. Eller kanske inte. Måste ju gå upp tio i sex imorrn!!!!!!!!!!1 O.M.G -.-

Men iaf, så jag åker imorrn och kommer hem vid typ fyra/fem på söndag. Så det kommer ta låååååååång tid innan vi ses igen bloggen<3 saknar dig redan!(hur nu det är möjligt?)


Såg Vampire Diareis ikväll, och herregud har Caraoline fallit för TAYLOR?! och gud så jag tycker synd om honom <3

well, I don´t know...

Men visst är serien SPÄNNANDE?!?! IIIIIHH! :D

I LÖÖÖV it <3 :D


Kram

              /Dalicei

Av Dalicei - 10 mars 2011 16:23

...Hur tänkte du nu? Vad tänkte du på när du uppfann läxor?! Eller var det så enkelt så att du bara hade fått för mycket av spritet en dag?! Va?! SVARA Dååooo?!!!?!?1


Usch! Nu sitter jag här igen. Denna gång med franska,svenska,no,so och engelska. Jippie! NOT -.-


Det var en gång en rolig person som berättade att när man säger not på engelska säger man också nåt på svenska^^ tycker de var kul. Samma roliga människa berättade idag en superrolig sak om en gosedjur och...HAAHAHAH....en syster och en mamma...HAAHAHA.... NEj, ska inte berätta den här. MEn ärligt, den va sjukt kul ^^ :D


Hittade lite gammla bilder från förra året vid typ den här tiden när jag letade efter min svenska-läxa på datan :) Se och njut :) :

      

Av Dalicei - 9 mars 2011 20:12

Japp, och det suger. Linnéa, vi måste hitta mer info. Sen måste jag hitta mina usb`n. Och defenitift det där jag har sv-läxan på :S


Nej,fan, nu måste jag plugga :(

Blir väl plugg imorrn oxå,eftersom att jag hängde med Jenni& Em efter skolan idag. Men skitsamma...


Christine har en frågestund just nu, så fråga henne nåt :)


Puss!


/Dalicei

  

Denna fina människa kallar jag Em :) sry,Jenni, hittade ingen på dig :(

Av Dalicei - 6 mars 2011 18:04

Jajamänsan! Idag är det söndag. Och jag sov till tolv! :D Sen fick jag springa ner på stan, och hem, och sen tillbaka igen för att jag glömde en grej :S

Just nu försöker jag plugga olika skolarbeten. Och ska jag vara ärlig så går det icke så bra. Men Jag måste Lixom bara göra d.  Så får vel ta og göre d snArt doo,hhahahahhaahah!

Sitter och lyssnar på Matildas låtar som hon har lagt upp på sin blogg. Om ni inte orkar sitta länge och lyssna, så gå inte in på bloggen, gör hon TVINGAR dig att  LYSSNA på skitbra låtar! Visst är det hemskt!! :D :D


Puss!


/Dalicei


Ps. En toppen kväll igår,Blond&Blondare hahahahahahahahahahahaaa, HeJ mOa :D Ds.

Av Dalicei - 5 mars 2011 14:51

Idag bär det av till Sagas film ikväll! :D om typ en timme dyker My upp och så får jag åke med henne dit. Sen kommer jag väl hem vid elva typ. Kommer bli superspännande :D men man vet aldrig vad som kan hända...

Iaf...Mitt rum(och jag) ser ut som ett bombnedslag. Så jag måste ta i tu med de nu.


Puss och förlåt för den usla uppdateringen som blir idag :(


/Dalicei

Av Dalicei - 4 mars 2011 21:30

(sorry för den sista,men de var skit svårt att hitta en där han inte var spritt språngande naken,och ändå såg lite hud)

Ärligt nu, om ni får välja, vilken av bilderna skulle ni vilja ha? (asså inte Sooki då) Damon,Jacob eller Eric? Mmm...

För tillfället tycker jag mest om underbara onda/innerst inne goda Damon. Fast det är ju för att jag sprecis har sett han agera i VD. Ian är faktiskt en sjukt bra skådis. Han lyfter ju för tusan hela serien!

Snygg1,snygg2 och snygg3 hehe....

Det roliga är att jag vet precis när dom här bilderna är tagna. 1: Förra avsnittet när han är med Rose.

2: I skogen i New Moon, när Bella pratar med Jacob, tror jag

3:I avsnittet då Bill friar och sen blir kidnappad. Så då går Sooki till Eric och hittar honom i källaren,fast hon nog hellre ha avstått...hehe


GodNattKyss :*


/Dalicei

Av Dalicei - 4 mars 2011 14:14

Hej och hallå! Om du är en utav dom där tröga(expelvis jag) så sitter jag just nu på biblan. Stack ner direkt(eller ja, typ 20min efter vi har slutat p.g.a Em) efter skolan. Handla lite godis som vi skulle ha under tiden,men tog typ slut innan vi ens han komma in. Och ja, jag är med Em just nu,kanske jag inte sa...hehe

Boken på bilden heter Linger(som ni ser) och är del två i serien om Sam och Grace. Den handlar om hur Grace blir överfallen och känner en märklig knytning till vargarna som bor i området. Men vargarna är inte vargar. Dom är varulvar. Eftersom att det här är del två så händer det andra saker. En betydelsefull person dör, och Grace får en hemsk feber och luktar varg. Då blir Sam väldigt upprörd. en mycket spännande bok. Så den får fyra d:n D D D D eftersom att den är lite seg i början. annars ät den toppen :D

Puss!


/Dalicei  

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards