mig     och mitt liv

Alla inlägg den 2 april 2011

Av Dalicei - 2 april 2011 20:26

DEt här blir nog sista för idag. Idag var själva mässan, gick lite överallt, upplevde lite pinsamma stunder och fotade fins bilder. Nu är jag helt slut. MEn imorgon ska jag nog till shopping centret med några. Och sen gå en liten stund på mässan. Sen blir det nog hemfärd för vår del. Synd att vi inte kommer hinna gå på John Baouer museet. För jag bara ÄLSKAR museeum :) särskillt när det är om konst.

Bilder,och sen ska jag bara vila

Puss Dalicei!

       

jag <3 landsbygden ,står det på knappen  

Av Dalicei - 2 april 2011 09:26

Okej,just nu har jag lite bråttom. Vi har precis ätit frukost och ny försöker jag få min lillebror att ta fram mina strumpor, för att jag sak hinna blogga mer. Men eftersom att han är så dum så gör han inte det. Vilken tur då att man är sin lillasysters idol :)^^

Nu sak vi snart på mässan, så bloggar så fort jag kommer hem. Och juste, försök inte nå mig på mobilen för jag råkade glömma den i min tredje jacka,som jag valde (av nån dum aledning att inte ta med mig) ta med mig.

Puss Dalicei

     

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards