mig     och mitt liv

Alla inlägg den 11 april 2010

Av Dalicei - 11 april 2010 19:38

Hallå min kära vänner. sitter i mitt rum och fryser. har duchat och lyckas aldrig riktigt få upp värmen. idag blev inte som jag hade tänkt. efter jag bloggat åt jag lunch. men efter det gick jag ut. Då var klockan lite drygt ett. fast det var rätt skönt ute. krattade lite löv och lekte med Sally,som nu åkt hem. hoppade också lite hopprep. hade glömmt ur jobbigt det var,hehe. sen så solade jag mesta tiden. Hade så mycket att göra så ajg hann inte gå på bio med Julia och Christine i dag. jaja,kan inte ändra mig nu. för filmen började för 44 minuter sen! har packat väskan och lagt fram kläder. nu är det väl bara mitt blöta,toviga här som måste fixas.usch jag fryser verkligen!flyttar datorn till sängen. ja,så får det bli. ahaa... så skönt. oj,hade glömmt Cajsa(min katt). hon vill ut ur mitt rum. och jag(den korkade)har låst dörren! ååh! måste ut ur den varma sängen.bajs så,nu är det fixat! så vaarmt. såå sköönt.

jaja,nu ska jag väl sitta här och mysa en stund till.40 minuter max. sen börjar mitt pogram(hur stavar man?). ska se Parlamentet, tv4.imorn är det skola. här är mitt schema

1.planering

2.matte

rast

3.musik

4.vet inte

5.vet inte

Lunch

6.matte (igen)

7.idrott

såå jag kommer inte hem förs klockan  15.00 mm.och då ska jag äta mellis och allt sånt.

såå tills vidare....

                                            KRAM FRÅN IDA!!!!!!!!

                       PÖZZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Av Dalicei - 11 april 2010 10:35

Heej alla morgon pigga! Har precis vaknat och mamma tvingar redan ut mig. för vad vet jag inte,men är bomb säker på att det är för att jag ska hjälpa! jag som är så TRÖTT! satt typ uppe hela natten igår,bara för att fixa bilder till min blogg.att bo hemma suger. man måste hela tiden göra som vati-o-mutti(mamma o pappa) vill HELA TIDEN!! man får aldrig göra som man själv vill. eller jo,när man inte vill göra som man själv vill. DÅ minnsan ska man få göra som man vill. helt sjukt. jaja, måste på toa nu. efter det vill nog mutti att jag ut.

puss på er mina räddare!

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards