mig     och mitt liv

Direktlänk till inlägg 10 april 2010

lördag ;)

Av Dalicei - 10 april 2010 18:21

Heej, mina go'a vänner. idag är det lördag,och det betyder att i övermorn börjar skolan. måste kolla när nästa lov är...XD

Längtar faktiskt lite till skolan.Det är bara det att jag hatar måndagar så innerligt mycket. Jaja,har en dag kvar iaf.sen är man död. På kvällen igåt hade Matilda en lite "spök-vandring" blev sams med henne och Emelie då. känns mycket bättre nu. Idag har jag faktiskt bara träffat Matilda när jag skulle ut med Sally. Sally är en hund,och vi är hund vakt åt henne. hon är en super snäll och söt 28 årig(i hund år) gammal Collie. Mamma släppa ut mig idag för att bära ved,så då har man väl fått veckans motions pass. Ska se på Jakten på juila ikväll med mamma och lillsyrran.

läser för annat en bra bok som heter Det är okej,jag har jätte stora trosor på mig. det är andra boken i Georgia Nicolson's serien. och jag bara älskar den serien!!!

det var allt för idag.

                KRAM FRÅN IDA<3<3<3

 
 
sarabeamicke

sarabeamicke

10 april 2010 22:47

min blogg-hemsida är inte riktigt klar men du kan ju kolla den ?,skriver om innetextil,du kan också köpa biliga textil tavlor?,aja du kan ju ta en titt och lämna en kommentar ? om vad du tycker om bloggen eller nått ? :) som sakt är den inte rikigt klar.


hoppas du blir min nästa kund ! :)

http://innetextil.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dalicei - 10 augusti 2011 13:57


Tja!   Ibland saknar jag den här bloggen. Men mycket sällan. För det är mycket enklare att dela saker och blogga på blogger. Men aja... Har ni gjort idag då?   puss!   ...

.

Av Dalicei - 9 maj 2011 14:40

Min nya blogg finns på blogger och heter:   www.alicelever.blogspot.com     ps.men kom ihåg att den bloggen inte är för er,utan bara för mig själv. ds. ...

Av Dalicei - 22 april 2011 15:45

Okej,ny ska jag bekänna en sak. Jag har en ny blogg. Inte på bloggplatsen och inte på devote. Eller blogg.se. Den är inte klar än så ni får inte veta vad den heter. Ni kanske får reda på det nån gång. Men med den här bloggen är det så många måsten ...

Av Dalicei - 20 april 2011 18:32

Va med Em&Jenni idag. Kul som alltid :)   Om ni visste vad jag gjorde nu.Goodbye,suckers! ;D ...

Av Dalicei - 17 april 2011 11:23

Haha, igår var jag på bio med Saga och vi såg,aa det kan ni nog gissa, men det var iaf skit bra! :D Lite läskig,kul och spännande hoppas otroligt mycket att det kommer en fortsättning :)  Sätta precis på Spotify,och blev sur pga alla ändringar dom ...

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards