mig     och mitt liv

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Dalicei - 6 februari 2011 10:32

//You´re everything for me, and will always be//

 

 

ledsen att jag inte har bloggat på ett tag. Bara blev så.

Var på bio igår, och efter mycket om och men så såg jag Trassel. Trodde att det skulle vara en bebisfilm, men oj så fel man kan ha. Den var faktiskt ganska bra. sådär sorgsen ibland och helt plötsligt är den superskojj! En toppenbra famlijefilm. Så... Av mig får filmen tre D:n. DDD

 

Jag har även drabbats av *TB-syndrom. Helt sjukt vad jag gillar Eric i nya serien :) Nån som läst boken och kan intyga att Eric är bäst även där? JA! Jag kan!

 

 /Dalicei

 

(*True Blood)

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards