mig     och mitt liv

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Dalicei - 4 februari 2010 22:20

hej och god kväll! jag sitter nu här och kan inte sova.(därför skriver jag fast jag sa att jag inte skulle) har övat på engelska-glosorna och fixat så att jag ska bli mer aktiv där med. om någon av er har en andvändare på www.glosboken.se så kan ni bli kompis med mig! jag heter där som bellas dotter,renesmee =) skicka gärna en förfrågan!!! måste nog stänga av nu... vill inte men måste. Jag måste ju vara pig i morgon för då händer mycket. Jag har nog glömt säga det men våra gammla grannar(som nu bor i uppsala)kommer ner och hälsar på under helgen.i fall att det blir dålig upp datering,så vet ni liksom. men det är inte det ända! jag ska vara simlärare,springa ut med polarna och samtidigt göra läxor och blogga!! det är ett tajt schema det...tyck synd om mig genom att komentera om vad du skulle gjort i min sitts?

så länge får det räcka med en puss och en kram på er!!! love you all<33

 

Edward Cullens flickvän Bella Swan <33  

Av Dalicei - 4 februari 2010 16:19

Hej och hålla,kompisar! jag igen, jag kom hem från skola för typ två timmar sen, men då lämmna jag lill syrran på kyrkis. När jag gjort det gick jag tillbaka till skolan där jag  skulle möta ett par vänninor i min paraellklass. Vi gick sedan hem till Crizze(jag var med henne o Em)för att gå ut med hennes hund. När vi gjort det gick vi hem till mig(som vanligt). Nu sitter vi här och skriver,läser "om jag kunde drömma" och pratar partyn.Och vi har inte äns börjat tänka på att i morgon har vi glosförhör, och vi har inte äns övat en enda gång!! panik anfall!!! andas,andas andas!!!! OME(oh,my Ewdard)förlåt..OMG(oh,my gud hihi). jaja,vi överlever väl?

SVAR:NEJ!! inte om vi ska ha Häxan!!!(johanna)aaaaaaaaaahhhhh!! jag kommer dö(hon kommer döda mig). fan,fan,fan,fan,fan.FAN! mitt liv är helt misslyckat ju..... men men inget att göra åt  (spela cool är min plan).

jag kommer inte skriva ikväll för jag ska ut och jogga med kompisar.

tills vidare: pusss o kram<3

 

 

 

 

 

Edward Cullens flickvän Bella Swan <3  

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards