mig     och mitt liv

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Dalicei - 3 februari 2010 20:08

hej och god natt! jag tänkte skriva ett sista inlägg för dagen.Om någon trevlig själ undra vad jag åt till middag var de var något gammaldags och tråkigt.. det var raggmunk.Hemskt.men somtur är överlevde jag =).efter maten slank jag in på mitt rum med en twilight-bok..hehe sen blev jag kvar där ett tag(en timme). sedan han jag också spela piano en stund innan jag satte mig där jag sitter nu.över sättning för trögtänkta:dålig mat,jag satte mig vid datorn.I morgon ska jag till skolan igen. kul på ett sätt,tråkigt på ett annat...=(. men jag har kollat i h&m kalalogen som i dag. Och oj vad snygga kläder!  Man vill bara att det ska vara sommar nu och vara fem/tio kilo lättare med varcker solbränd hy.. ja,drömmar får man ju i alla fall ha. det var allt för idag. rösta gärna i min omröstning,elr komentera mina inlägg =) det skulle vara roligt!!!




  puss o kram Edward Cullens flickvän Bella Swan....(som är på bilden)

Av Dalicei - 3 februari 2010 13:19

jag har bytt blogg adress för den nya passar mig mycket bättre,och den är bättre. den är www.bellaswan.bloggplatsen.se

Edward Cullens flickvän "Bella"<3  

Av Dalicei - 3 februari 2010 12:41

Tjaba tjena, kompisar! Det är den där tjejen som säger att hon bloggar,men bara har gjort ett(nu två)inlägg.alltså,andledningen till att jag bara skrivit en gång är för när jag skulle skriva i måndags försvann det bara. Helt känppt.jaja,idag är jag i alla fall sjuk.Och jag måste säga att det suger!Man kan inte vara med kompisar,man får inte gå ut,man mår dåligt,och värst av allt: man måste vara hemma med famlijen hela dagen! inte kunna sticka till nån polare när man är trött på dom, det är rena helvetet ju.Men som tur är tror jag att jag kan gå imorgon! = ) Det är bar för då kan jag följa med polarna och springa. I går kväll när jag fortfarande mådde bra,gjorde jag sv-läxan till klockan 22.15(!)också får jag inte lämna in den i tid. fatta vad iriterande!! I fortsättningen ska jag försöka skriva varje dag. men det är inte varje dag jag har tillgång till internet. mammaor och pappor ni vet...Men men hitlills har jga sovit,ätit,tömt diskmaskinen,fått lön(månadspeng),varit på RP(robertpattinson.blogg.se),TS(twilightsweden.se)

och GSM(gosupermodel.se).Efrersom att jag är skolans största twilight-fan så älskar jag robert pattinson också.han är ju så jävla snygg att jag innan jag såg honom inte trodde man kunde vara så snygg haha.så därför följer jag en tjej´s blogg som handlar om honom.den är också HELT paparatzzi fri ! hon har under ett tag pupliserat en berättelse av jenny..erickson? som bara var totalt fantstik!! nästan lika bra som twilight-böckerna på engelska...hihi. Det var nog allt...för nu!haha

tror att jag skriver i kväll om jag hinner och får tillgång.

puss o kram Edward Cullens flickvän<3 hahahahahahahahaha jag dör så rolig jag är   ......= )<3<3<3<3<3edward<3<3<3<3<3robert<3<3<3<3<3<3<3<3

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards