mig     och mitt liv

Direktlänk till inlägg 3 februari 2010

Hej o Hallå!!<3

Av Dalicei - 3 februari 2010 12:41

Tjaba tjena, kompisar! Det är den där tjejen som säger att hon bloggar,men bara har gjort ett(nu två)inlägg.alltså,andledningen till att jag bara skrivit en gång är för när jag skulle skriva i måndags försvann det bara. Helt känppt.jaja,idag är jag i alla fall sjuk.Och jag måste säga att det suger!Man kan inte vara med kompisar,man får inte gå ut,man mår dåligt,och värst av allt: man måste vara hemma med famlijen hela dagen! inte kunna sticka till nån polare när man är trött på dom, det är rena helvetet ju.Men som tur är tror jag att jag kan gå imorgon! = ) Det är bar för då kan jag följa med polarna och springa. I går kväll när jag fortfarande mådde bra,gjorde jag sv-läxan till klockan 22.15(!)också får jag inte lämna in den i tid. fatta vad iriterande!! I fortsättningen ska jag försöka skriva varje dag. men det är inte varje dag jag har tillgång till internet. mammaor och pappor ni vet...Men men hitlills har jga sovit,ätit,tömt diskmaskinen,fått lön(månadspeng),varit på RP(robertpattinson.blogg.se),TS(twilightsweden.se)

och GSM(gosupermodel.se).Efrersom att jag är skolans största twilight-fan så älskar jag robert pattinson också.han är ju så jävla snygg att jag innan jag såg honom inte trodde man kunde vara så snygg haha.så därför följer jag en tjej´s blogg som handlar om honom.den är också HELT paparatzzi fri ! hon har under ett tag pupliserat en berättelse av jenny..erickson? som bara var totalt fantstik!! nästan lika bra som twilight-böckerna på engelska...hihi. Det var nog allt...för nu!haha

tror att jag skriver i kväll om jag hinner och får tillgång.

puss o kram Edward Cullens flickvän<3 hahahahahahahahaha jag dör så rolig jag är   ......= )<3<3<3<3<3edward<3<3<3<3<3robert<3<3<3<3<3<3<3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dalicei - 10 augusti 2011 13:57


Tja!   Ibland saknar jag den här bloggen. Men mycket sällan. För det är mycket enklare att dela saker och blogga på blogger. Men aja... Har ni gjort idag då?   puss!   ...

.

Av Dalicei - 9 maj 2011 14:40

Min nya blogg finns på blogger och heter:   www.alicelever.blogspot.com     ps.men kom ihåg att den bloggen inte är för er,utan bara för mig själv. ds. ...

Av Dalicei - 22 april 2011 15:45

Okej,ny ska jag bekänna en sak. Jag har en ny blogg. Inte på bloggplatsen och inte på devote. Eller blogg.se. Den är inte klar än så ni får inte veta vad den heter. Ni kanske får reda på det nån gång. Men med den här bloggen är det så många måsten ...

Av Dalicei - 20 april 2011 18:32

Va med Em&Jenni idag. Kul som alltid :)   Om ni visste vad jag gjorde nu.Goodbye,suckers! ;D ...

Av Dalicei - 17 april 2011 11:23

Haha, igår var jag på bio med Saga och vi såg,aa det kan ni nog gissa, men det var iaf skit bra! :D Lite läskig,kul och spännande hoppas otroligt mycket att det kommer en fortsättning :)  Sätta precis på Spotify,och blev sur pga alla ändringar dom ...

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards