mig     och mitt liv

Direktlänk till inlägg 8 november 2010

8 st läsare så här långt

Av Dalicei - 8 november 2010 19:47

Fatta så larvigt det låter. 8(!) läsare om DAGEN. Brukar ha typ 17,18 men 8! Gud,så larvigt,fast 18 är ju oxå larvigt.

är så himmla TRÖTT. Tror jag skippar pianot imorrn. Det är inte det att jag inte gillar att spela,för det gör jag verkligen! det är det att nu börjar det bli så kallt så man kan typ inte ta cykel och att gå tar typ 20min och jag har inte övat än. Men jag ORKAR inte. Kanske går om nån söt vän kan orkar följa med. Sen har jag scouter,men vi ska bara måla tröjor så det kommer jag komma på.

Men så har vi SPRÅK och det liggar på samma ställa som pianolektionerna. Alltså 20 min här ifrån. och Språk är första lektionen. Bajs. OCH idrott! jag hostar ju för faan! det kan ju ingen ha missat. Men jag VILL inte vara hemma från skolan,missa allt som måste göras. Men det är ju så pinsammt att hosta på lektionerna. SOM PÅ MASAGEEN(stavning?) NÄR ALLA ÄR TYSTA! Jag hostar som värsta babianen då!

Vi får se om jag ens kommer imorrn. Men jag gör väl det. Annrs känner jag väl mig menningslös. MEN OM JAG INTE kommer kan ingen komma/messa krya på dig? eller sov gott på kvällen? tycker det är så mysigt.

OOOPS,SÅ MKT DET BLEV ATT SKRIVA. ÄNDÅ VAR DET INTE ALLT. fatta att mitt liv är stressigt. eller JAG tycker det.

Puss

/Dalicei

 

Ps.Miss u<3 Ds.

 

  

nån outfit jag hade underlovet:

Halsduk- vet inte

Tröja-Vila

Jeans-H&M

 
 
Ingen bild

Emelie Rydh

8 november 2010 20:30

ja du, förstår dig, förstår att det är stressigt.
men fatta, du MÅSTE komma imoron, vm ska jag annars kunna prata me?? du måste verkligen komma, annars kommer jag inte stå ut!! vill följa med dig till pianot men jag kan inte va med någon imoron som du vet, vad skulle jag göra utan dig, sitta och mögla på lektionerna utan att ha någon att prata med?? just nu är det så! snälla kom!



Lite överdrivet kanske men men...

poss från emelie

Dalicei

9 november 2010 13:26

Emelie,om du visste vad du betyder för mig. Då skulle du inte tycka det är överdrivet.
Jag är sååååå ledsen att jag inte kom idag! men det skulle inte gå :(
Älskar dig,Em

pussi från Dalicei

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dalicei - 10 augusti 2011 13:57


Tja!   Ibland saknar jag den här bloggen. Men mycket sällan. För det är mycket enklare att dela saker och blogga på blogger. Men aja... Har ni gjort idag då?   puss!   ...

.

Av Dalicei - 9 maj 2011 14:40

Min nya blogg finns på blogger och heter:   www.alicelever.blogspot.com     ps.men kom ihåg att den bloggen inte är för er,utan bara för mig själv. ds. ...

Av Dalicei - 22 april 2011 15:45

Okej,ny ska jag bekänna en sak. Jag har en ny blogg. Inte på bloggplatsen och inte på devote. Eller blogg.se. Den är inte klar än så ni får inte veta vad den heter. Ni kanske får reda på det nån gång. Men med den här bloggen är det så många måsten ...

Av Dalicei - 20 april 2011 18:32

Va med Em&Jenni idag. Kul som alltid :)   Om ni visste vad jag gjorde nu.Goodbye,suckers! ;D ...

Av Dalicei - 17 april 2011 11:23

Haha, igår var jag på bio med Saga och vi såg,aa det kan ni nog gissa, men det var iaf skit bra! :D Lite läskig,kul och spännande hoppas otroligt mycket att det kommer en fortsättning :)  Sätta precis på Spotify,och blev sur pga alla ändringar dom ...

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards