mig     och mitt liv

Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Dalicei - 28 oktober 2010 19:38

Guud! förlåt den hemskt dåliga uppdataringen idag. Jag ber så mkt om ursäkt. Men jag måste och berätta att det finns risk för att det blir så här dåligt resten av helgen för vi håller på att byta rum och fixa med nya rum hemma. Imorrn var det tänkt att mamma skulle måla mitt nya rum,men först måste vi ut med allt som finns i det,och det är som om hela världens saker finns där inne. Har hållit på en dag tidigare och idag och FORTFARANDE ÄR VI INTE KLARA! Så det blir dålig uppdatering. Sorry,men om jag inte gör det får jag sova där pappa bygger. Eller en meter ifrån då,men ändå. Så jag är väl illa tvungen.

Slänger in några galna bilder från idag. Läst ut Svart Ängel vid the dinner så ska läsa ny bok nu.

Puss och kram

Dalicei

Ps. Saknar dig som helvete Ds.

                  

Låtar

Omröstning

Ska jag byta blogg namn?
 Ja!
 Kanske...
 Nej!

Sök i bloggen

Presentation


Tjejen bakom bloggen:
Det här är jag.

Fråga mig

17 besvarade frågor

Språk

www.barbiekiller.bloggplatsen.se

www.juliamedsinkamera.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards